Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent
Bezpłatne aktualizacje programów
mTalent. Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy składa się z następujących działów:
Rozumienie podstawowych poleceń w programie
Rozumienie poleceń – polecenia bez przedmiotów
Rozumienie poleceń – polecenia z użyciem przedmiotów
Rozumienie pojęć – rzeczowniki
Rozumienie pojęć – czasowniki. 3 osoba liczby pojedynczej
Rozumienie pojęć – przymiotniki
Rozumienie pojęć – rozpoznawanie dźwięków
Rozumienie pojęć – kategorie
Podsumowanie – rozumienie pojęć
Naśladowanie głosek
Naśladowanie sylab
Naśladowanie odgłosów
Naśladowanie słów
Naśladowanie fraz i zdań
Naśladowanie mowy – karty pracy
mTalent. Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy to:
produkt przeznaczony do pracy na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych prowadzonych indywidualnie lub w małych grupach,
ponad 200 animacji motywacyjnych i więcej niż 200 filmów (np. z realizacją werbalną lub prawidłowo wykonanym poleceniem jedno- lub dwuetapowym),
scenariusze zajęć stworzone przez doświadczonych terapeutów pracujących z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,
program stworzony we współpracy z fundacją Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka prowadzącą działalność terapeutyczno-edukacyjną, szkoleniową, diagnostyczną i badawczą, będącą jedną z replik Princeton Child Development Institute, jak również współzałożycielem organizacji ASAI (Alliance for Scientific Autism Intervention),
zasady uczenia i rozwijania sfer deficytowych wykorzystane w tym produkcie stworzone są w oparciu o badania naukowe, a ćwiczenia na ekranach skonstruowane tak, aby wspomagać kreatywne myślenie, minimalizując ryzyko wyuczenia się ich na pamięć,
program dostosowany do wszystkich dzieci o różnym poziomie funkcjonowania poznawczego, z wyszczególnieniem potrzeb dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,
naśladowanie mowy podzielone na etapy o zróżnicowanym poziomie trudności, stopniowo zwiększające poziom trudności wraz z postępami w nauce dziecka,
ćwiczenia naśladowania oparte na rzeczywistym modelu (odzwierciedlenie ułożenia ust i mimiki),