Seria edukacyjnych gier planszowych
Kapitan Nauka


Seria "Kapitan Nauka" rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie
wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych
do potrzeb i możliwości najmłodszych.
Cechy:

  • Przedział wiekowy od 4+,
  • Nauka w wielu dziedzinach edukacyjnych.
  • Przeznaczenie: przedszkola, sale zabaw, szkoła podstawowa.
  • Dostępne instrukcje w języku Ukraińskim.
  • Mechanika gry: kolorowe żetony, karty oraz plansze.
 

 


 

Kapitan nauka - zakodowany kosmos

Wiek: +8 Umiejętności: kodowanie, koncentracja, myślenie logiczne, orientacja przestrzenna.

Zakodowany Kosmos: gra na kodowanie
Kosmiczna podróż z nauką kodowania.
Niedoścignieni piloci! Wystartujcie w międzygalaktycznym wyścigu, poznajcie podstawy programowania i sięgnijcie gwiazd.
Gra Zakodowany kosmos wprowadzi najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera!
W trakcie rozgrywki dzieci uczą się tworzenia poleceń w języku programowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne i orientację przestrzenną. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań - omijając kosmiczne przeszkody, blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - gdzie jest zwierz

Wiek: 6-99 lat Umiejętności: geografia, pamięć, przyroda, spostrzegawczość.

Gdzie jest zwierz: Gra rodzinna
Szalony wyścig w świecie zwierząt.
Gdzie jest zwierz? to rodzinna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt. Sprawdźcie, co wiecie o różnych gatunkach, poznajcie zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Typujcie poprawne odpowiedzi na pytania quizowe i szukajcie na planszy ukrytych zwierzaków.Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją gatunki owadów, ssaków, płazów, gadów, ptaków oraz ryb. Dowiedzą się więcej o ich niezwykłych umiejętnościach, budowie i wyglądzie. W drodze po zwycięstwo przydadzą się spryt, refleks i spostrzegawczość.


 

Kapitan nauka - na tropie zwierząt

Wiek: 4-9 lat Umiejętności: koncentracja, koordynacja oko-ręka, przyroda, spostrzegawczość.

Na tropie zwierząt: Smart bingo gra edukacyjna.
Zostań uważnym obserwatorem przyrody!
Czas na przyrodniczą wycieczkę! Czy wiesz, co to za zwierz? Kogo spotkasz w lesie, w parku, ogrodzie lub gospodarstwie wiejskim?
Idź po śladach i zwracaj uwagę na szczegóły, aby wytropić zwierzęta.Smart Bingo. Na tropie zwierząt to gra edukacyjna dla przedszkolaków i młodszych uczniów, którzy interesują się zwierzętami, lubią je obserwować i spędzać czas w kontakcie z przyrodą. Podczas rozgrywek poćwiczą koncentrację, refleks i spostrzegawczość, a w drodze do zwycięstwa nauczą się strategicznego działania. Gra sprawdzi się podczas rodzinnych rozgrywek i do zabawy w pojedynkę.


 

Kapitan nauka - Miś o pszczoły

Wiek: 3-8 lat Umiejętności: kreatywność, koncentracja, myślenie logiczne, wyobraźnia przestrzenna.

Miś i pszczoły. Gra kooperacyjna.
Bądźcie sprytniejsi niż miś, wcielcie się w pracowite pszczółki i wygrajcie wyścig po miód! Współpracujcie ze sobą i wspólnymi siłami starajcie się o sukces.
Sprawdźcie, czy uda się wygrać z misiem sprinterem w wesołej grze planszowej, która uczy pracy zespołowej, rozwiązywania problemów i angażowania się we wspólny cel. Grę Miś i pszczoły polecamy przedszkolakom, miłośnikom pszczół i graczom, którzy lubią drużynowe rozgrywki i niechętnie przegrywają. Dzięki 3 wariantom, grę można dostosować do wieku i poziomu zaawansowania graczy. Chcecie zagrać w pojedynkę? Nie ma sprawy! jeden z wariantów umożliwia rozgrywki dla jednego uczestnika.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - Leśny bal

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: koncentracja, koordynacja oko-ręka, rozwój mowy, wyobraźnia przestrzenna.

Leśny bal: Gra logopedyczna.
Gimnastyka buzi, ciała i języka!
Leśny bal to logopedyczno-ruchowa gra planszowa, która zaangażuje przedszkolaków do aktywności, nie tylko buzi i języka, ale całego ciała. Różnorodne zadania zagwarantują wsparcie całościowego rozwoju dziecka: intelektualnego, społecznego, emocjonalnego, ruchowego oraz rozwoju mowy. Najmłodsi opanują poprawną wymowę głosek oraz poćwiczą równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także udoskonalą umiejętność współpracy. W grze nie ma rywalizacji, wszyscy grają w jednej drużynie, co pozwala skupić się na wykonywaniu zadań i realizacji celów edukacyjnych. Gra sprawdzi się również podczas zabawy w pojedynkę!


 

Kapitan nauka - Sylabuję i główkuję

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: koncentracja, myślenie logiczne, nauka czytania, spostrzegawczość.

Sylabuję i główkuję - Gra edukacyjna.
Baw się sylabami i twórz wyrazy!
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.Każda rozgrywka to sylabowe wyzwanie dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. Wystarczy zakręcić kołem i podążać za wskazówką, a następnie odszukać pary kart z sylabami i połączyć je w wyrazy. Gracze mogą również wymyślać własne słowa i rozwijać zasób słownictwa. Zabawy typu memory i układanki wyrazowe udoskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek, tworzenia sylab, łączenia w słowa i czytania. Atutem gry jest także możliwość gry jednoosobowej. Oprócz nauki czytania, dziecko trenuje także percepcję wzrokową, spostrzegawczość i umiejętności myślenia logicznego.


 

Kapitan nauka - Ortografia bezbłędnie

Wiek: 6-9 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, pamięć, spostrzegawczość.

Ortografia bezbłędnie. Bawię się i poznaję.
Graj i ćwicz podchwytliwe słówka!
Ortografia bezbłędnie to zestaw zabaw, które ułatwią dziecku zrozumienie zasad pisowni języka polskiego. Wykorzystajcie karty obrazkowe do aktywnych gier i zabaw, a szybko poznacie i zapamiętacie najważniejsze reguły ortograficzne. Dodatkową inspiracją będą pomysły zebrane w poradniku, dzięki którym można dostosować metody nauki do preferencji dziecka oraz dyktanda i ćwiczenia do utrwalania poznanych zasad w praktyce.Pakiet 220 kart jest podzielony na cztery talie, w każdej z nich znajduje się 50 kart ze słówkami i 5 specjalnych, z podsumowaniem wybranych zasad pisowni. Zestaw szczególnie przyda się uczniom szkół podstawowych w klasach 1-3, które rozpoczynają swoją przygodę z językiem polskim.


 

Kapitan nauka - Alfabet

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: koncentracja, koordynacja oko-ręka, nauka czytania, spostrzegawczość.

Alfabet. Smart Bingo. Gra edukacyjna.
Rozwijaj słownictwo i wyobraźnię językową dziecka!
Zobacz, jak interesująca może być zabawa z alfabetem: zakręć kołem, wylosuj literę i zaznacz rysunek. Wytęż wzrok i znajdź m jak mysz!
Alfabet Smart Bingo to gra, która ułatwi dziecku poznawanie liter i wprowadzi je do nauki czytania. Najmłodsi nauczą się kojarzyć litery z dźwiękami oraz rozpoznawać słowa rozpoczynające się od danej litery. Wesołe i kolorowe ilustracje na elementach gry wzbudzą zainteresowanie graczy. Zabawa z Bingo to także doskonały trening umysłu, rozwój percepcji wzrokowej i słuchowej oraz spostrzegawczości.


 

Kapitan nauka - Koty

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: koncentracja, koordynacja oko-ręka, myślenie logiczne, spostrzegawczość.

Koty. Smart Bingo. Gra edukacyjna.
Zakręć kołem, odszukaj obrazek – bingo!
Wypróbuj bingo w wersji smart! Zakręć kołem i wylosuj zwierzaka lub kolor!
Smart Bingo Koty. Gra edukacyjna to propozycja wspólnej zabawy dla całej rodziny. Podczas rozgrywek dzieci nauczą się rozróżniania kolorów i wypatrywania szczegółów, ćwicząc przy tym percepcję wzrokową, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne.
Zasady gry opierają się na znanej i lubianej grze bingo. Wystarczy zakręcić kołem losującym i jak najszybciej odszukać na swojej planszy wybrany rysunek. Dodatkowym atutem są ilustracje kotków przygotowane przez Kingę Spiczko, barwne grafiki z pewnością spodobają się nie tylko kociarzom!
Dzięki Smart Bingo Koty, twoje dziecko nauczy się nowych umiejętności! Rozpoznawanie szczegółów, nazywanie kolorów, a nawet strategiczne działanie! Kto zdobędzie puchar i zostanie zwycięzcą całej rozgrywki?


 

Kapitan nauka - Alfabet na 3 sposoby

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: kordynacja oko-ręka, nauka angielskiego, nauka czytania, pamięć.

Alfabet na 3 sposoby. Gra edukacyjna.
Nauka czytania w dwóch językach!
Alfabet na 3 sposoby to gra edukacyjna do rozpoczęcia nauki czytania w języku polskim i angielskim. Zabawa opiera się na 3 krokach: od poznania liter, przez łączenie ich ze znaczeniem słów, aż do samodzielnego tworzenia własnych wyrazów. Podczas zabawy, dziecko rozwija wyobraźnię językową, pamięć oraz koordynację oko-ręka, szczególnie pomocne na początku nauki czytania i pisania.
Alfabet na 3 sposoby to także 3 warianty rozgrywek: puzzle, memory i układanki wyrazowe. Z takim zróżnicowaniem zadań nie ma mowy o nudzie – każda z gier to również rozwój nowych umiejętności. Układanie puzzli i dopasowywanie żetonów z literą do obrazków, rozwinie myślenie logiczne oraz koordynację oko-ręka. Memory pozwoli ćwiczyć percepcję wzrokową i utrwali umiejętność rozpoznawania liter. Układanki wyrazowe ukształtują wyobraźnię językową i otworzą przed najmłodszymi świat wyrazów i ich znaczeń.


 

Kapitan nauka - Logica

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: kordynacja oko-ręka, nauka angielskiego, nauka czytania, pamięć.

Logika. Gra edukacyjna.
3 gry rozwijające myślenie logiczne i wiedzę przyrodniczą!
Logika to gra edukacyjna dla ciekawych świata przedszkolaków, która połączy wesołą zabawę z ćwiczeniem myślenia logicznego. Barwne układanki zapewniają wiele form rozrywki, do której nie wkradnie się nuda. Dzięki grze, dzieci rozwiną praktyczne umiejętności: określania następstwa czasu, związków przyczynowo-skutkowych, rozpoznawania przeciwieństw czy liczenia w zakresie 1-10. Zabawa z grą to świetny wstęp do dyskusji o konieczności ochrony środowiska i zależności człowieka od pór roku.


 

Kapitan nauka - Co za emocje

Wiek: 3-9 lat Umiejętności: koncentracja, myślenie logiczne, poznawanie świata, wyobraźnia.

Co za emocje! Gra edukacyjna.
Wspieraj rozwój emocjonalny dziecka!
Co za emocje! to kreatywna i żywiołowa gra edukacyjna dla dzieci, które uczą się rozpoznawać oraz nazywać swoje i cudze uczucia. W drodze po wygraną, uczestnicy muszą zaprezentować emocje w wybrany sposób: za pomocą opowieści, odgłosów czy min. To idealny trening komunikacji dla najmłodszych, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, a do tego dostarcza dużo rozrywki i śmiechu. Gra edukacyjna Co za emocje! to wsparcie dla przedszkolaków w lepszym poznawaniu uczuć. Dzięki prostym i aktywnym wariantom gry, nie ma mowy o nudzie podczas rozgrywek. Dzieci nauczą się nazywać podstawowe emocje np. zaskoczenie, strach czy radość. To doskonała rozrywka dla całej rodziny czy pomysł na zabawę w grupie rówieśników.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - Zakodowany zamek

Wiek: 4-10 lat Umiejętności: kreatywność, kodowanie, koncentracja, myślenie logiczne.

Zakodowany zamek. Gra na kodowanie.
Poczuj moc drużyny, wciel się w sprytnego czarodzieja i prześcignij ducha! Odkrywaj tajniki kodowania i przeżyj wspaniałą przygodę!
Nauka programowania w wersji offline? Gra wprowadzi najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera!
Zakodowany zamek to gra, która wprowadzi dziecko w podstawy kodowania, równoległe zapewniając mu wspaniałą przygodę w poszukiwaniu skarbów. Wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - Zakupy

Wiek: 3-9 lat Umiejętności: myślenie logiczne, nauka angielskiego, pamięć, poznawanie świata.

Zakupy. Gra edukacyjna.
Nowa edycja bestsellera!
Gra edukacyjna Zakupy to bestsellerowa, uwielbiana przez dzieci rozrywka dla całej rodziny. Rozgrywki opierają się na zabawie w sklep i wprowadzają małych graczy w świat zakupów, uczą planowania oraz współpracy z innymi graczami. Najmłodsi zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych np. spożywczego, ogrodniczego czy papierniczego. Gra edukacyjna Zakupy nauczy dziecko także podstaw angielskiego! Wszystkie słówka zostały przetłumaczone, a nagrania wymowy profesjonalnych lektorów można pobrać ze strony (zakładka Załączniki). W grze kryje się aż 6 wariantów rozrywki na różnych poziomach trudności. Aby zostać zwycięzcą, raz wystarczy najszybciej zapełnić koszyk, a innym razem zapamiętać wszystkie artykuły ze swojej listy zakupów. Na graczy czeka wiele wyzwań, w których nie ma miejsca na nudę! Wszystkie z nich, pozwolą ćwiczyć dziecku myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - Historia Polski

Wiek: 7-99 lat Umiejętności: historia, pamięć, poznawanie świata, spostrzegawczość.

Historia Polski. Gra edukacyjna.
Historyczna podróż przez stulecia!
Gra edukacyjna Historia Polski to idealna okazja do kreatywnego spędzania czasu z całą rodziną! Gracze wyruszają w pasjonującą podróż przez stulecia, sprawdzają i poszerzają swoją wiedzę o historii Polski, ćwiczą pamięć i spostrzegawczość, a przede wszystkim walczą o zwycięstwo.To gwarancja wielu godzin wspaniałej zabawy dla całej rodziny. Każda rozgrywka to porcja historycznych ciekawostek. Co sprzedawano w sukiennicach? Jak ubierała się szlachta? Dokąd można było popłynąć statkiem „Batory”? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań można poznać w czasie emocjonującej zabawy.Podczas gry nie ma miejsca na nudę! Gracze ścigają się po planszy, odpowiadają na pytania związane z dziejami Polski, wykonują zadania i wypatrują elementy podczas gry obserwacyjnej. Dziecko nie uczy się na pamięć, poznaje historię w przystępny sposób, w kontekście kulturowym i społecznym. Nowoczesny sposób nauki zapunktuje w przyszłości: wiedza zdobyta dzięki grze z pewnością przyda się na lekcjach historii i sprawdzianach. Międzypokoleniowe rozgrywki to także świetna okazja do rozmów z rodzicami i dziadkami o minionych wydarzeniach. Przyciągające wzrok ilustracje Zuzanny Wollny dodają grze atrakcyjności, pełne szczegółów grafiki zachęcają do poznawania historii i pobudzają wyobraźnię i ciekawość dziecka.


 

Kapitan nauka - Psi wyścig

Wiek: 3-7 lat Umiejętności: koncentracja, koordynacja oko-ręka, spostrzeganie wzrokowe, spostrzegawczość.

Psi wyścig. Poznaj kształty i kolory! Gra edukacyjna.
Wesoły wyścig wśród kolorów i kształtów!
Psi wyścig to wyjątkowa gra edukacyjna, dzięki której dziecko pozna kolory i kształty podczas radosnej zabawy! Podczas rozgrywek poćwiczy również spostrzegawczość, koncentrację, spostrzeganie wzrokowe czy koordynację oko-ręka.Psi wyścig to gra planszowa, która zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. Gracze mogą wcielić się w rolę jednego z pupili i podjąć wyzwania z wypatrywania kolorów i odróżniania kształtów. Najmłodsi sami zdecydują, czy chcą doskonalić wiedzę o kolorach na trasie z kolorowymi łapami czy o kształtach wybierając wersję z budami. Kto pierwszy pokona całą trasę wygrywa! W drodze po zwycięstwo przyda się nie tylko szczęście, ale także umiejętność rozróżniania kolorów i kształtów, którą warto doskonalić.


 

Kapitan nauka - Koncentracja

Wiek: 6-9 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, myślenie logiczne, spostrzegawczość.

Koncentracja. Trenuj umysł.
Kreatywne zabawy, które pomogą dziecku skupić się w każdej sytuacji i radzić sobie z rozpraszaczami uwagi.
Pakiet „Koncentracja” (6–9 lat) ułatwia dziecku efektywną naukę i eliminuje trudności wczesnoszkolne. Umiejętność skupienia uwagi pozwala szybko przyswajać wiedzę i rozwijać możliwości. Dzięki niej dziecko potrafi się skoncentrować na wykonywanej czynności, pamięta, co zjadło na obiad w szkole albo na co zwracała uwagę nauczycielka pod koniec lekcji. Umiejętność koncentracji uwagi pomaga przetwarzać i selekcjonować informacje, czyli np. lepiej rozumieć nowy materiał i planować proces samodzielnej nauki. Umiejętność koncentracji uwagi sprzyja efektywnej nauce
„Koncentracja” to zestaw zagadek obrazkowych do rozwiązywania kredkami oraz mazakiem suchościeralnym. Zadania zostały opracowane przez ekspertki w zakresie rozwoju kompetencji poznawczych w taki sposób, żeby zapewnić wiele godzin twórczej rozrywki. W książce (48 str.) znajduje się ponad 40 zabaw polegających m.in. na wyszukiwaniu różnic i podobieństw, odgadywaniu szyfrów, uzupełnianiu szeregów, wykreślanek czy krzyżówek. W aktywnym rozwiązywaniu zadań pomagają angażujące uwagę ilustracje Sary Olszewskiej, przygotowane z myślą o uczniach edukacji początkowej i dostosowane do ich możliwości percepcyjnych.Na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach (60 zabaw) znajdują się zadania wspierające myślenie logiczne, wyobraźnię oraz umiejętności czytania, pisania i liczenia. Flamaster suchościeralny umożliwia wielokrotne rozwiązywanie zagadek.


 

Kapitan nauka - sylaba do sylaby

Wiek: 4-8 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, nauka czytania, rozwój mowy.

Sylaba do sylaby. Gra edukacyjna.
Sylabowy wyścig umiejętności!
Gra edukacyjna Sylaba do sylaby to układanka obrazkowa doskonaląca analizę i syntezę sylabową, czyli umiejętność sylabizowania, której opanowanie bywa jednym z etapów nauki czytania – w zależności od przyjętej metody. Zabawy sylabami rozwijają percepcję wzrokową, słownictwo oraz wyobraźnię językową.W zabawach z żetonami dzieci rozpoznają sylaby i łączą je w 2-, 3- i 4-sylabowe wyrazy, także takie, które zawierają trudniejsze głoski języka polskiego. Najprostszy wariant polega na nazywaniu ilustracji, tworzeniu ich nazw za pomocą sylab i układaniu w ten sposób wyrazu. W trudniejszych wariantach dziecko może komponować wyrazy bez pomocy ilustracji lub skorzystać z podpowiedzi, jaką jest kolor tła. Zaawansowani gracze mogą grać wszystkimi żetonami i układać z sylab dowolne wyrazy. W wybranych wariantach rozgrywek liczą się koncentracja, refleks i pamięć, ponieważ zwycięża ten gracz, który pierwszy ułoży z żetonów swoje wyrazy. Gra Sylaba do sylaby angażuje zmysły dziecka: wzrok, słuch oraz dotyk, a także utrwala kierunek czytania od lewej do prawej strony. Kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics przedstawiają przedmioty z najbliższego otoczenia dziecka oraz uwzględniają jego wiedzę o świecie.


 

Kapitan nauka - litera do litery

Wiek: 4-8 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, nauka czytania, rozwój mowy.

Litera do litery. Gra edukacyjna.
Literkowe wyzwania w nauce czytania!
Litera do Litery to gra edukacyjna dla najmłodszych, wspomagająca naukę czytania.
To nie tylko gwarancja świetnej zabawy, ale także wyzwanie dla dziecka, które podczas rozgrywek rozwija koncentrację i uczy się rywalizacji. Gra sprawdzi się w edukacji przez cały okres nauki czytania, od poznania pierwszych liter, doprowadzając do perfekcji w tworzeniu wyrazów. Gra Litera do litery to idealny wybór na rozpoczęcie przygody z czytaniem. Rozgrywki polegają na układaniu żetonów, za pomocą których można tworzyć wyrazy 3-, 4- i 5-literowe, z uwzględnieniem trudniejszych głosek w języku polskim. Dzieci, które stawiają pierwsze kroki w nauce czytania mogą zacząć od najprostszego wariantu: nazywania ilustracji i przyporządkowania liter, tworząc w ten sposób wyraz opisujący obrazek. W trudniejszej wersji dziecko komponuje wyrazy już bez pomocy ilustracji. Zaawansowani gracze mogą układać z dostępnych żetonów dowolne wyrazy, co zapewnia nieograniczone możliwości zabawy na wiele godzin i gwarantuje prawdziwy trening słownictwa i rozwój wyobraźni językowej. Zwycięzcą zostanie ten, kto pierwszy ułoży wszystkie swoje wyrazy. Gra sprawdzi się w edukacji przez cały okres nauki czytania, od poznania pierwszych liter, doprowadzając do perfekcji w tworzeniu wyrazów.


 

Kapitan nauka - spostrzegawczość

Wiek: 6-9 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, myślenie logiczne, spostrzegawczość.

Spostrzegawczość. Trenuj umysł!
Rozwijające zagadki dla uczniów!
Spostrzegawczość to pakiet wciągających zadań opracowany specjalnie dla uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej. Połączenie twórczej zabawy z treningiem pamięci, uwagi i spostrzegawczości daje najlepsze efekty we wczesnej edukacji dzieci. W środku aż 100 zabaw, które zadbają o rozwój kompetencji takich jak koncentracja, myślenie logiczne i motoryka mała.Podczas zabawy dziecko rozwinie percepcję wzrokową i słuchową, nauczy się analizować informacje, odkrywać zależności, porównywać i wyciągać wnioski. Z łatwością wykona proste obliczenia matematyczne, rozróżni figury geometryczne, pozna zapisy w formie schematów i rozwinie umiejętność czytania, pisania i liczenia.Atutem zestawu Spostrzegawczość są również zmywalne karty i dołączony do nich suchościeralny flamaster, dzięki którym zadania można rozwiązywać w nieskończoność, poprawiać błędy, ćwiczyć i bawić się wspólnie z rodzeństwem czy rówieśnikami. Dobra zabawa nigdy się nie kończy! W dołączonej książeczce znalazły się wskazówki dla rodziców oraz dodatkowe zadania, które wspomagają efektywną naukę.


 

Kapitan nauka - spostrzegawczość

Wiek: 6-99 lat Umiejętności: geografia, poznawanie świata, przyroda, spostrzegawczość.

Świat. Gra edukacyjna.
Fascynująca wyprawa przez kontynenty, wyspy i oceany!
Gra edukacyjna Świat to nie lada gratka dla najmłodszych miłośników podróży. Rozpocznijcie rodzinną przygodę, podczas której odwiedzicie najciekawsze miejsca na Ziemi, poznacie skarby natury i architektoniczne perełki. Każda rozgrywka to porcja informacji o świecie, które pomogą rozwiązać przygotowane zagadki. Ta wiedza zaprocentuje nie tylko w życiu codziennym, ale również na lekcjach przyrody i geografii.Gra Świat to także ćwiczenie spostrzegawczości, koncentracji i refleksu, które zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. To klasyczny wyścig, w którym zwycięzcą zostanie gracz, który jako pierwszy dotrze do mety. Jest na to kilka sposobów! Pomóc może udzielenie odpowiedzi na pytania, wykonanie działania opisanego na karcie oraz wypatrzenie na planszy wskazanego zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu.


 

Kapitan nauka - cało człowieka

Wiek: 6-12 lat Umiejętności: koncentracja, poznawanie świata, przyroda, spostrzegawczość.

Gra edukacyjna. Ciało człowieka.
Edukacyjna wycieczka po ludzkim ciele!
Ciało człowieka to gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-12 lat, która pozwoli poszerzyć wiedzę o częściach ciała i zrozumieć funkcjonowanie organizmu.Dzięki grze dziecko zdobędzie niezbędne informacje o ludzkim ciele, które przydadzą się zarówno podczas zajęć w szkole, jak w życiu codziennym. Emocjonujący wyścig w drodze po zwycięstwo zapewni świetną zabawę i będzie doskonałym źródłem wiedzy o ludzkim mózgu, sercu i innych częściach ciała człowieka.Podczas rozgrywek dziecko poćwiczy również spostrzegawczość i koncentrację. Aby wygrać, uczestnicy muszą wykazać się refleksem oraz podjąć wyzwanie rywalizacji.Głównym zadaniem graczy jest odpowiadanie na pytania zawarte na kartach oraz poszukiwanie części ciała na planszy i plakacie. Gra kończy się w momencie przejścia całej planszy.Gra Ciało człowieka zawiera planszę, 41 kart z pytaniami, 14 kart do gry obserwacyjnej, pionki, kostkę, plakat z nazwami części ciała oraz instrukcję. W grze może wziąć udział dwóch lub więcej graczy, rozgrywki trwają około 20-40 minut. To ciekawy pomysł na spędzanie czasu w gronie rówieśników, rodzeństwa i rodziców. Wspólna gra może być taka emocjonująca!


 

Kapitan nauka - gotowanie

Wiek: 3-9 lat Umiejętności: myślenie logiczne, nauka angielskiego, pamięć, poznawanie świata.

Gotowanie. Gra edukacyjna.
Nowe wydanie bestsellera!
Gra Gotowanie to wyjątkowa propozycja dla dzieci w wieku 3-9 lat, dzięki której zainteresują się kulinariami, poznają tajniki przygotowywania popularnych dań i dowiedzą się więcej o zasadach zdrowego odżywiania. Znajomość produktów i dań to nie wszystko! Najmłodsi wezmą też udział w wyścigu po tytuł mistrza gotowania na czas. Poćwiczą refleks, spostrzegawczość, koncentrację i pamięć, rywalizując o wygraną z rówieśnikami lub bliskimi. Każda kulinarna rozgrywka wpłynie także na poprawę umiejętności logicznego myślenia. Gra to także okazja do wspólnego spędzania czasu i zwrócenia uwagi najmłodszych na potrzeby żywieniowe oraz zachęta do rozpoczęcia przygody z gotowaniem. Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystania gry do nauki angielskiego, ponieważ zawiera dwujęzyczne podpisy pod składnikami, anglojęzyczne warianty rozgrywek oraz nagrania mp3 wszystkich słówek (do pobrania ze strony: www.KapitanNauka.pl/gotowanie).O smakowite i zachęcające do gry ilustracje zadbał Maciej Łazowski. Kolorowe składniki, potrawy i inne elementy przykują uwagę dziecka i rozbudzą jego wyobraźnię i kreatywność. Pożywna zupa jarzynowa, chrupiąca pizza, a może kolorowa sałatka owocowa? To wszystko znajdziecie we wnętrzu gry Gotowanie! Nie ma mowy o nudzie, w środku aż 12 różnych wariantów rozgrywek!
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - za tropie angielskich słówek

Wiek: 3-8 lat Umiejętności: koncentracja, nauka angielskiego, pamięć, spostrzegawczość.

Na tropie angielskich słówek. Gra edukacyjna.
Wciągająca gra do nauki podstawowych angielskich słówek!
Na tropie angielskich słówek to wyjątkowa gra, od której warto rozpocząć edukację językową najmłodszych. Podczas rozgrywek dzieci poznają podstawowe angielskie słówka, ćwiczą pamięć, koncentrację i spostrzegawczość, a do tego świetnie się bawią wśród podstawowych angielskich pojęć!Zadaniem graczy jest przejście całej planszy, udzielanie poprawnych odpowiedzi na wylosowane zagadki i wypatrywanie zwierząt z kart. Znajomość języka angielskiego pomoże dotrzeć do mety i zdobyć tytuł zwycięzcy.Kolorowe ilustracje przyciągną wzrok i zwiększą zainteresowanie dziecka aktywnością w grze oraz wzbudzą pozytywne skojarzenia z nauką języka obcego. Dodatkowo dzięki nagraniom profesjonalnego lektora, najmłodsi mogą poćwiczyć poprawną wymowę angielskich słówek! Gra zawiera karty z pytaniami, karty do gry obserwacyjnej, planszę oraz pionki i kostkę – czyli wszystko co niezbędne do wyjątkowych rozgrywek w domu, przedszkolu i szkole. W grze może wziąć udział 2-4 uczestników, czas trwania rozgrywki to około 20-40 minut.


 

Kapitan nauka - zwierzaki świata

Wiek: 6-12 lat Umiejętności: pamięć, poznawanie świata, przyroda, spostrzegawczość.

Gra edukacyjna. Zwierzaki świata.
Fascynująca przygoda w świecie zwierząt!
Gra edukacyjna Zwierzaki świata wprowadzi najmłodszych w fascynujące rozgrywki pełne ciekawostek o zwierzętach z 6 królestw: ssaków, ptaków, gadów, płazów, ryb i owadów. Dziecko pozna nazwy konkretnych gatunków, a dzięki szczegółowym ilustracjom, zapamięta ich cechy charakterystyczne i nauczy się ich rozpoznawania. Taka wiedza z pewnością przyda się na lekcjach przyrody! Rozgrywki szybko zamienią się w fascynujące wędrówki wśród towarzyszy z różnych gatunków. Kto najszybciej pokona drogę do zwycięstwa, wykaże się wiedzą, prawidłowo odpowie na wszystkie pytania i okaże się najlepszym obserwatorem?Gra łączy zabawę z nauką, ćwiczy pamięć, spostrzegawczość, pozwala przyswajać wiedzę o świecie i przyrodzie podczas kolejnych rozgrywek i rywalizować z innymi graczami. Im więcej wiadomości, tym większa szansa na wygraną. Gra przeznaczona jest dla 2 lub więcej graczy w wieku od 6-12 lat. Każda rozgrywka trwa około 20-40 minut. W zestawie znajduje się plansza do gry, 55 kart, pionki, kostka oraz instrukcja, która krok po kroku pozwoli zrozumieć kolejne etapy gry. Solidnie wykonane elementy pozwolą długo cieszyć się najwyższą jakością produktu.


 

Kapitan nauka - potwory głodomory

Wiek: 3-6 lat Umiejętności: dodawanie i odejmowanie, koncentracja, nauka liczenia, spostrzegawczość.

Potwory Głodomory. Gra na liczenie.
Do nauki liczenia i działań ćwiczenia!
Gra Potwory i głodomory to niezbędnik w matematycznej edukacji najmłodszych. Nauka liczenia zamieni się w świetną zabawę, podczas której dziecko zrozumie istotę działań matematycznych i poćwiczy dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 1-20. Rozgrywki w towarzystwie sympatycznych potworów sprzyjają również rozwojowi spostrzegawczości i koncentracji u maluchów. Pobudzą wyobraźnię i wprowadzą w zasady rywalizacji.Głównymi bohaterami gry są wesołe potwory, ale nie dajcie im się zwieść! Kolorowe i uśmiechnięte stworzenia to straszne głodomory i to właśnie zadaniem graczy będzie ich nakarmienie i policzenie – ile mają rąk, głów, oczu, a ile nóg? A ile pysznych przekąsek potrafią zjeść?


 

Kapitan nauka - kalambury

Wiek: 3-99 lat Umiejętności: kreatywność, motoryka mała, myślenie logiczne, wyobraźnia.

Gra rodzinna Kalambury.
Kreatywny sposób na wspólne spędzanie czasu!
Gra rodzinna Kalambury to wyjątkowy pomysł na rozrywkę w gronie znajomych i rodziny. Proste zasady, dynamiczne rozgrywki i różnorodne hasła z pewnością przypadną do gustu graczom w różnym wieku. Wspólna zabawa i rywalizacja rozwinie kreatywność i pobudzi wyobraźnię. Grę możecie również wykorzystać do nauki i zgadywać hasła w innych językach.Gra szczególnie wspiera rozwój najmłodszych, którzy poprzez zabawę ćwiczą myślenie logiczne i motorykę małą. Rozrywkę uprzyjemniają rysunki Anny Kleszczewskiej – postacie, zwierzęta, warzywa, owoce i przedmioty w radosnych kolorach, które pobudzają wyobraźnię i zostawiają przestrzeń do własnych interpretacji.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - piraci

Wiek: 4-8 lat Umiejętności: dodawanie i odejmowanie, koncentracja, myślenie logiczne, pamięć.

Piraci. Gra matematyczna na dodawanie i odejmowanie.
Rozwój umiejętności matematycznych przez zabawę!
Jeśli twoje dziecko ma problemy z nauką dodawania i odejmowania w tradycyjny sposób, zachęć je do wzięcia udziału w matematycznej bitwie o skarby! Piraci to niezwykła gra dzięki której dziecko z łatwością opanuje podstawowe działania matematyczne (w zakresie 1-20), a podczas zabawy wcieli się w pirata i będzie miało szansę zdobyć prawdziwe skarby! Z grą Piraci, dziecko rozwinie myślenie logiczne, poćwiczy pamięć, spostrzegawczość i koncentrację. Umiejętność szybkiego dodawania i odejmowania będzie atutem w grze i dodatkową motywacją dla graczy, bo im szybciej rozwiążą działania, tym mają większą szansę na wygraną. Najmłodsi nauczą się zasad rywalizacji i cierpliwości w oczekiwaniu na swój ruch. Pozytywnym efektem gry będzie również umiejętność zastosowania matematycznej wiedzy w codziennych sytuacjach, a także polepszenie aktywności na lekcjach i ocen z matematyki. Gra idealnie sprawdzi się podczas zabaw z rówieśnikami, jak i w czasie spędzanym z rodziną. O szatę graficzną zadbała Anastasiia Moshina, przenosząc graczy do bajecznego świata, pełnego pirackich przygód.
pobierz instrukcję w języku UKRAIŃSKIM/завантажити інструкцію UA.


 

Kapitan nauka - czytam i układam sylaby

Wiek: 4-8 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, nauka czytania, rozwój mowy.

Czytam i układam sylaby. Układanka sylabowa.
Czytanie to fajne wyzwanie!
Czytam i układam sylaby to niezwykła układanka, która oswaja dziecko z metodą czytania sylabowego. Zabawa pozytywnie wpłynie na rozwój mowy dziecka, koncentracji i motoryki małej. Ukształtuje również poprawny kierunek czytania od lewej do prawej strony.


 

Kapitan nauka - czytam i układam słowa

Wiek: 4-8 lat Umiejętności: koncentracja, motoryka mała, nauka czytania, rozwój mowy.

Czytam i układam słowa. Układanka literowa.
Nauka czytania przez zabawę!
Czytam i układam słowa to wyjątkowa układanka literowa, która udowadnia, że nauka czytania nie musi być trudna! Dziecko poznaje litery poprzez doświadczenie i zabawę, a dzięki prostym zasadom, od razu może rozpocząć układanie podstawowych słów.Układanka pozytywnie wpłynie na rozwój mowy, koncentracji i motoryki małej u dziecka. To również świetne narzędzie do kształtowania poprawnego kierunku czytania od lewej do prawej.


 

Kapitan nauka - żąby czy kraby

Wiek: 6-99 lat Umiejętności: koncentracja, mnożenie, myślenie logiczne, pamięć.

Żaby czy kraby? Gra matematyczna na mnożenie.
Dla ułatwienia nauki mnożenia!
Żaby czy kraby to wyjątkowa gra matematyczna do nauki mnożenia w zakresie 100. Angażuje wyobraźnię, pozwala samodzielnie zrozumieć istotę działań, a nie tylko wyuczyć się wyników na pamięć. Dziecko bez trudu opanuje tabliczkę mnożenia, co na pewno zaprocentuje podczas szkolnych lekcji matematyki. Nauczy się elastyczności w liczeniu i wykonywaniu trudniejszych działań matematycznych oraz rozpocznie wykorzystywanie wiedzy w codziennych sytuacjach. Umiejętność mnożenia przyda się w przyszłości np. podczas zakupów, przy przeliczaniu składników, porcji itp.Dzięki grze, dziecko rozwija nie tylko umiejętność mnożenia, ale również ćwiczy koncentrację, pamięć i uczy się myślenia strategicznego, które doprowadzi go do zwycięstwa.


 

Kapitan nauka - Polska

Wiek: 5-99 lat Umiejętności: geografia, poznawanie świata, przyroda, spostrzegawczość.

Gra edukacyjna Polska.
Nowe wydanie bestsellera!
Gra edukacyjna Polska to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych.W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Opisy wielu ciekawostek i atrakcji zainspirują z pewnością do wspólnego, rodzinnego podróżowania po kraju – nie tylko palcem po mapie! W trakcie rozgrywki gracze poznają tajemnice polskich miast, ich historię, zabytki oraz ciekawostki dotyczące różnych regionów kraju.Angażujące ilustracje Moniki Rychlickiej-Borzechowskiej wciągają do wspólnej, rodzinnej zabawy oraz zapewniają wiele godzin twórczej rozrywki, rozbudzając przy tym wyobraźnię.


Free Joomla! templates by Engine Templates